28 Kasım 2009 Cumartesi

bebek patigi


severek ve zevkle ördügüm bu bebek patiginin modelini bucan arkasimin blogundan aldim ,ilk gördügümde cok hosuma gitti sagolsun baktimki ayrintili ve cokda güzel anlatmis hemen yaptim, arkadasimin sitesinde bulabilirsiniz yaparken zorlanmayacaksiniz o daha güzel anlatmis.patigimiz tigla örülüyor,3 kadameden olusuyor,patigin alti tabani yani,öndili,ve yanlari olmak üzere...önce patigin altini benim ipim biraz ince oldugu icin 25zincir cekerek yapmaya basladim,üzerini 23tekli trabzanla doldurdum,sira ´baslarinda 3zincir cekerek döne döne köselerde arttirarak 6sira ördükten sonra patigin tersini kendime cevirerek icten ilmek alarak bir sira bu sekilde birli trabzan yaptim,iki üc sira daha birli trabzan ördüm,tabanini iki veya üc renkle yapabilirsiniz.patigin önünü sari renkli yerini yapmak icin 17ilmekle baslayarak 9sira birli trabzan yaptim ve kestim,yanlarini yapmaya ön dilinin baslangicindan ve sonuna dek birli trabzanla basladim,baslangicindan ve sonundan eksilterek 6sira birli trabzan yaptim ve kestim,baglarini yapmak icin ayri ayri 40cm.kadar zincir cektim ,yanlardan eksilterek yaptigim deliklerden gecirdim ve bagladim, biraz dolgun dursun diye icine pamuk doldurdum

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails