28 Kasım 2009 Cumartesi

Tığ işi bebek yeleği


Arta kalan lif iplerinden yaptığım yelek..


Başlangıç için  80-90 civarı zincir çekip ilk sıraya başladım.Robanın kurulumu şöyle:
Ön için 9 trabzan+ aynı yere 2 kere batarak 2 trabzan,2 zincir,yine  aynı yere 2 trabzan+kol için 18 trabzan, aynı yere 2 kere batarak 2 trabzan,2 zincir,yine  aynı yere 2 trabzan+arka için 24 trabzan,aynı yere 2 kere batarak 2 trabzan,2 zincir,yine  aynı yere 2 trabzan+kol için 18 trabzan, aynı yere 2 kere batarak 2 trabzan,2 zincir,yine  aynı yere 2 trabzan+ön  için 9 trabzan.
 Her sırada   zincirlerin içine  1 trabzan,2 zincir, 1 trabzan yaparak robayı büyüttüm.11 arttırma sırasından sonra kollar oluşmuş oldu.Önlerde 7 şer trabzanı  kenar bant için ayırdım ve sol önde 7 sırada bir ilik açtım.7+7 kenar bantları haricinde ön ve  arka trabzanlar üzerine  yaprak modeli kurdum.Yelek bittikten sonra etrafını ve kol ağızlarını yandan 3 lü trabzanla çevirdim.
 Yapral modeli için Münevce arkadaşımın blogundan faydalanabilirsiniz.

2 yorum :

  1. Merhaba, bu örneğinizi çok beğendim. Rica etsem yapılışını nerden öğrenebilirim?

    YanıtlaSil
  2. Aysegül Merhaba..
    bu yelegi örüp hediye ettigim icin satir satir bakip yazamiyorum,kusura bakmayin.hatirladigim kadarini yazmaya calisayim.umarim anlatabilirim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails