13 Ekim 2013 Pazar

Begonya Şal



Begonia Swirl

Carfield Ma'nın ücretsiz güzel  tasarımını  keyifle ördüm.Örgü sepetim forumunda hep birlikte örünce daha bir zevkle örüldü.Ördüğümde gözüme çok küçük geldi.İlmekler o kadar fazlaydı ki büyütmeye sabrım yetmedi.Korktuğum kadar olmadı,fena da olmadı sanırım.Yaz kış rahatlıkla kullanabileceğim bir model oldu.

Sevgili Ayşe'nin hediyesi  Yarn art Begonia ve 3,5 numara şiş ile ördüm.4 yumağa yakın kullandım.Tığ işi ve şiş örgülerinde severek kullandığım dokusu güzel bir ip.

11 yorum :

  1. ellerine sağlık ablacım hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcugum tesekkür ederim ,hayirli bayramlar.

      Sil
  2. renk ve model harika .çok güzel olmuş bayıldım.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakan güzel görüyor ,tesekkür ederim.

      Sil
  4. Ne kadar zarif bir şal böyle, aslında serili hali de çok güzel, masa üstünde ne güzel durur, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örerken aklima gelmedi degil..Masa üstünde harika duracagina eminim,tesekkür ederim.

      Sil
  5. Süper bir model olmuş ellerine sağlık.Keşke bende biraz bu işten anlayabilsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha tesekkür ederim.Bildigimden degil kendimce bir seyler örmeye calisiyorum sadece..

      Sil
  6. bunu acıklamsını bana gonderırmısınız ellerınıze saglık

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails