9 Ekim 2013 Çarşamba

Kızlara Hırka


Merhabalar.. Bloğuma yazmayalı uzun zaman oldu.Hayat sürekli birşeyleri önümüze çıkarıyor.  Sağlık sorunları ,izin hazırlığı,tatil,okulların açılması derken dört ay olmuş post yazmayalı.Bu zaman içinde forumda arkadaşlarla birlikte ördüğümüz yeni örgülerim oldu ,ara ara sizlerle paylaşacağım.
Ravelry den bir model daha..Hırka bütün başlanarak örülüyor.
Kız örgülerine ajurlu modelleri çok yakıştırıyorum.Örülmesi çok kolay ve zevkli bir örnek. 
1,5 yumak  Alize Puffy ve 3,5 numara şiş ile ördüm. 1-1,5  yaş  bebeklere olacak ölçülerde oldu.

12 yorum :

  1. Ellerine sağlık inanılmaz güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar .Emeğinize sağlık çok güzel olmuş.Marifetli olmak böyle bir şey işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ki devede kulak misali , tesekkür ederim.Selamlar.

      Sil
  3. selamlar,ne güzel ne cici olmuş ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim arkadasim,selamlar.

      Sil
    2. Ellerinize sağlık, çok şeker olmuş.
      Sevgilerle ben Ayfer.

      Sil
    3. Tesekkür ederim Ayfer.

      Sil
  4. Dönüş için güzel bir model olmuş canım :)
    Güzel bayramlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ablam.Sevgilerimi gönderiyorum,iyi bayramlar.

      Sil
  5. Sergül ve kızı20 Ekim 2013 22:43

    Çok güzel. İpin dokusu da harika gözüküyor.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebek örgülerinde bebe iplerini ya da akrilik ipleri kullanmayi tercih ediyorum,daha uzun ömürlü oluyorlar. Tesekkürler.

      Sil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails